Valavuori ja Ukkola cancel-kulttuurista ja mediasta: “Kun kivitys alkaa, faktat on toissijaisia”

  • Julkaistu Uukausi sitten

    Sebastian Tynkkynen

    Juuri alkaneessa julkkis-BB:ssä nähtiin tiukka keskustelu sananvapauteen liittyen, kun Aleksi Valavuori ja Sanna Ukkola keskustelivat cancel-kulttuurista, punavihreästä mediasta ja sosiaalisen median myllystä "vääriä mielipiteitä" kohtaan.

    Vaikka tämä video toki samalla mainostaa uutta BB-kautta, niin avoimuuden vuoksi totean, että en ole saanut tuotannolta rahaa tai etuja eikä minuun ole oltu yhteydessä, vaan niinkuin aina, nostan esille sellaisia asioita, joita koen tärkeäksi nostaa esille.

    Kaupalliset yhteistyöt siis pidän jatkossakin poissa omasta tekemisestäni, jotta kaikki voivat tietää, että olen puhumistani asioista ja esille nostamistani asioista sitä mieltä, mitä olen, enkä ole niitä kanaviini laittanut rahallisen hyödyn vuoksi.

    MUUT SOMEPROFIILIT:
    Instagram: @sebastiantynkkynen
    Facebook: officialseba...
    Twitter: sebastiantyne
    Snapchat: sebastiantyne

Olli
Olli

Hauskin bb klippin on ku pierasit salarin naamaan :DD

12 päivää sitten
Toni Rajalammi
Toni Rajalammi

Cancel kulttuurista pitäisi olla enemmän puhetta.

21 päivä sitten
Toni Haukijärvi
Toni Haukijärvi

Soijaa kittaavia lauma ämmiä xDD Uunituore avari olis paikallaan ;)

21 päivä sitten
StephenSwe
StephenSwe

Persut ne vasta canceloi: ei homoille, ei mamuille, ei kehitysavulle, ei kompromisseille

28 päivää sitten
IDKyourMOM
IDKyourMOM

Rosa käkättää

28 päivää sitten
Dhr. Raimo V. V.
Dhr. Raimo V. V.

Jos PerSu lopettaa mRNA myrkkypiikityksen Suomessa, niin voitatte kaikki seuraavat vaalit.

Uukausi sitten
Tonka
Tonka

6:14 "Joku perkeleen pihatonttu" Pakko laittaa tuo lausahdus korvan taakse :D

Uukausi sitten
Jolanda
Jolanda

Tämä "kriittisintä yhteiskunnallista keskustelua" ? Cmon lukuisat lehtorit kirjoittaa tästä ja tää ollu aiheena vaikka missä yliopistojen podcasteissa. Löysit vaan suoran reijän mistä tunkea nyt sitten sitä omaa ideologiaa , eikä "heidän vihervassarien". Suurin osa on vaan yksinkertaisesti eri mieltä tai ei nää ongelmanaa nykyisen äänen kanssa, koska se heijastaa omaa. Näin demokratia toimii, joudutte olla valtakansan kanssa rauhassa. Ei persut oo mitenkään "vaimennettu" vaan suurin osa ei vaan oo teijän puolueen kannalla. Turha sitä on lähteä valittamaan kun saan reaktiota netissä kun tää vapaa alusta myös niille "vihervassareille" -

Uukausi sitten
ahmo2
ahmo2

Lukuisat lehtorit eli siis aineenopettajat? Laitahan muutama linkki näihin lukuisiin kirjoituksiin ja yliopistojen podcasteihin.

Uukausi sitten
m v
m v

Eikös Sanna ollut ennen punavihree, mutta nykyään näyttäisi olevan totuuden puolella? Näkisipä tällaista totuuden vetovoimaa enemmänkin tässä maailmassa

Uukausi sitten
Jorma578
Jorma578

Cancel-kulttuuri on sairasta, mieleeni muistuu eräs tapaus muutaman vuoden takaa, kun silloista Ylen politiikkaa käsittelevän ajankohtaisohjelman juontajaa kritisoitiin twitterissä. Tämä juontaja otti yhteyttä kritiikin esittäjän työnantajaan (kansalaisopisto) ja yritti painostaa erottamaan tämän häntä kritisoineen henkilön. Sairasta. Käsittääkseni tällä hetkellä keskustelu cancel-kulttuurista on Suomessa pinnalla erityisesti Finlandia-voittaja Leena Krohnin haastattelun vuoksi, jossa hän nosti esiin yhteiskuntamme uhkina cancel-kulttuurin ja poliittisen islamin. Tästä haastattelusta tai aiheesta ei Yle ole yllättäen hiiskunut mitään.

Uukausi sitten
ahmo2
ahmo2

Se oli 1 ainoa haastattelu lukuisan vihapuhemeuhkaamisen marginaalissa. Ja toi eka kappaleen sarkasmi, tuota te jaksatte jankuttaa eri silakka-, -rasmus- ja muissa ryhmissä, vaikka ei se tapaus noin mennyt. Ja vaikka olisi mennytkin, se ei poista näiden silakkaporukkaiden massiivista vastaavaa toimintaa mutta sehän ei sinua kai haittaa?

Uukausi sitten
Real Gambler
Real Gambler

Niin totta, joka sana. Molemmat puhuu asiaa asiallisesti. Jatkoon /jakoon

Uukausi sitten
J.A.
J.A.

KYLLÄ ON KANSANEDUSTAJA

Uukausi sitten
J.A.
J.A.

VOI VITTU PITÄÄ KEKSIÄ ONGELMIA KOSKA MEILLÄ ON ASIAT NIIN HYVIN

Uukausi sitten
Mattipoika
Mattipoika

Näin on

Uukausi sitten
Juha Laakso
Juha Laakso

Siinä on varsinaisia asiantuntujoita..??

Uukausi sitten
Ismo Linko
Ismo Linko

Aika paksua puppua. Ukkolahan itse kavalsii häntä arvostelleen ihmisen tämän työnantajalle suoraan!! JSN antoi langettavan. Että semmoinen tsuurnalisti ja todenpuhuja.

Uukausi sitten
ahmo2
ahmo2

@Ismo Linko I rest my case. MOT.

Uukausi sitten
Ismo Linko
Ismo Linko

@ahmo2 Hehheh tosiaan. Ukkola etkä sinäkään saa millään tekemättömäksi sitä tosiasiaa, että Ukkola otti yhteyttä mainitun tapauksen yhteydessä henkilön työnantajaan. Tunnetuin seurauksin. Vastenmielistä journalistista vallankäyttöä. Tuon seurauksena Ukkolan puheet canceloinnista eivät ole luotettavia eivätkä uskottavia. Esimerkkisi totuudenpuhumisesta ja kahdesta asiaintilasta on vailla mitään mieltä. Lue tekstisi uudelleen ja yritä tajuta se. Mahdotonta.

Uukausi sitten
ahmo2
ahmo2

@Ismo Linko Heh heh. Sanna kertoo, että ihmiset canceloivat ja ilmiantavat toisiaan työnantajille ja milloin minnekin. Muka-sarkastisella heitolla "Että semmoinen tsuurnalisti ja todenpuhuja" ilmaiset, että tuo ei pidä paikkaansa ja annat esimerkin, jossa Ukkola itse on tehnyt niin. Nyt samaan ei voi olla olemassa 2 eri asiantilaa, jossa Ukkola mielestäsi itse toimii oman väitteensä esimerkkinä ja jossa Ukkola samaan aikaan onkin väärässä, eli ei toimi esimerkkinä. Koska et yksinkertaista ristiriitaa osaa ilman tavaamista ja alleviivaamista huomata, keskustelu taitaa jatkossakin seurata puoleltasi näitä samoja umpitylsiä ratoja, eikö niin? Ei jatkoon.

Uukausi sitten
Ismo Linko
Ismo Linko

@ahmo2 Heh. Kerro nyt ihmeessä, kuinka Sanna kertoo totuuden, kun hän soitti tavallisen kansalaisen esimiehelle ja valehteli sekä ruikutti, kun oli saanut osakseen aiheellista arvostelua. Julkisen sanan neuvostosta tapaus löytyy ja on luettavissa. Langettava päätös luonnollisesti, kun Yle meni valitettavasti Sannan vipuun. Semmoista sekoilua.

Uukausi sitten
ahmo2
ahmo2

Älä sekoile enempää.

Uukausi sitten
Charly Longjohn
Charly Longjohn

Mitähän persut tekis kannabiksen laillistamisen eteen? Teillä on paljon duunari possea jotka teitä äänestää ja pitkälti samaa mieltä asioista mut teidän edustajien älytön suoraansanoen valehtelu esim. kieltolaki kumoon 2020 aloitteen lähetekeskustelussa kertoi ettei kauheesti kiinnosta. Ja onko niin että mielestänne tuossa keskustelussa voipi faktat jättää ulos ja tehdään tunteella niitä ratkaisuja? Tosiaan ajatte touhullanne porukan äänestään vihervassari akselia kun ainoot jotka tuohon uskaltaa puuttua...

Uukausi sitten
teyte
teyte

Huutista nistin defensseille :D

Uukausi sitten
kipi593
kipi593

Taitavalle ja fiksulle sebulle iso kiitos tästäkin!

Uukausi sitten
kipi593
kipi593

En seuraa formaattia mutta nämä kaksi suoraselkäistä ja rehtiä ihmistä sai minut seuraamaan ohjelmaa jatkossa.Sanna on valinnut hienon tien ja siirtynyt riippumattomaan yhtiöön tekemään hyvää asiaohjelmaa.Ja olisi hienoa nähdä valavuorta lisää mediassa myös.

Uukausi sitten
Name Name
Name Name

Eipä olisi joskus uskonut, että kiinnostun Big Brotherista siksi, että siellä jotkut julkisuudesta tutut henkilöt uskaltavat puhua asioista, jotka ovat monissa paikoin kiellettyjä. Jotenkin totaalisen absurdi fiilis. En ole mikään Valavuori-fani, mutta muistakaa äänestää mahdollisissa äänestyksissä Aleksia ja Sanna Ukkolaa BB-talossa. Ihan vain niistä syistä, että tuovat julki epäkohtia. Ainoa keino tälle hulluudelle on tukea tahoja, jotka uskaltavat niistä puhua.

Uukausi sitten
Thetinytortillaboy
Thetinytortillaboy

Hesari ei todellakaan oo vihervassari-lehti:D hesari dissaa yhteiskuntatieteitä joka harvasen päivä ja tieteilijät yleisesti ottaen kuuluu vihervasemmistoon. Ja hei vihreetkään ei kuuluu vasemmistoon. Ne jotka niputtaa vihreät ja vasemmistoliiton ei ymmärrä kumpaakaa.

Uukausi sitten
Pioska
Pioska

5/5 että tämmösestä uskalletaan puhua

Uukausi sitten
miio kuokkanen
miio kuokkanen

testi

Uukausi sitten
tonksplz
tonksplz

Tästä ei tarvi ees mennä sataa vuotta taaksepäin kun Suomen valtio jahtasi homoseksuaaleja samalla tavalla kuin keskiajalla jahdattiin noitia. Miksi cancel kulttuuri ei halua Suomen valtion hajottamista ? Putin GOGOGO ! Suomi takaisin Venäjälle, eiks joo ! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Uukausi sitten
SchlomoGiga Sheckelstein- Goldberg
SchlomoGiga Sheckelstein- Goldberg

PAskaläjä koko Ukkola

Uukausi sitten
teyte
teyte

Good goy jatka mielipidevaikuttamista Salomon!

Uukausi sitten
Kopsu
Kopsu

Ihan oikein miten Valavuorta kohdellaan. Täysin ansainnut paskan kohtelunsa.

Uukausi sitten
Juha Soininen
Juha Soininen

asiaa

Uukausi sitten
Blank Blank
Blank Blank

Viisaimmat jäävät ensiksi jyrkännettä kohti juoksevasta laumasta.

Uukausi sitten
don roitteri
don roitteri

Valavuorihan on tunnollinen veronmaksaja, mitä nyt parista törkeästä veropetoksesta jäänyt kiinni.

Uukausi sitten
Emb Ro
Emb Ro

"..jos Big Brother ohjelmasta tulee yhteiskunnallisen kriittisimmän keskustelun keskusteluareena." Melkosta itseironiaa ja kritiikkiä ihan perussuomalaisista vihreisiin jos mitään uskottavampaa ei kyetä luomaan.

Uukausi sitten
Tuomo Roiha
Tuomo Roiha

Tää oli hyvä keskustelu, suorastaan loistava.

Uukausi sitten
eddie123
eddie123

No voi helvetti. Katsoin juuri kovimman yhteiskunnallisen keskustelun bb:stä.

Uukausi sitten
Haunt You
Haunt You

Mikä olisi mielestäsi vaihtoehto ylelle?

Uukausi sitten
Luugi
Luugi

Nyt oli kyllä täyttä asiaa. Toi Cancel-kulttuuri on alkanu itteä suorastaan raivostuttamaan. Fakta on se, että jokainen ihminen on elämässään tehnyt jotain mistä ei ole ylpeä. Pointti on kasvaa siitä, ei yrittää tuhota toisen henkilön uraa, antamatta mahdollisuutta muuttaa tapojaan. Vääristä sanoista ja teoista kuuluu pyytää anteeksi, mutta oikeaa muutosta osoittaessa pitää myös osata antaa anteeksi. Moni asia ei myöskään edes vaadi anteeksipyyntöä. On sääli katsoa monen joutuvan alentumaan pyytämään anteeksi, vaikkei koe tehneensä mitään väärää, vain välttääkseen canceloinnin ja pitääkseen sponsorinsa. Varmasti tässä cancel-kulttuurin taustalla on katkeruutta ja/tai kateutta. Suomessakin kateus on yleisin kansantauti ja se aiheuttaa ikäviä seuraamuksia monella eri taholla :(

Uukausi sitten
teyte
teyte

Hyvä teksti👍

Uukausi sitten
VJ
VJ

Tää!

Uukausi sitten
Johannes
Johannes

Perkele

Uukausi sitten
Satai80
Satai80

Kiitos kun otit tämän keskustelun talteen. Katsoin itsekin tämän suorana ja on erittäin hyvää keskustelua.

Uukausi sitten
Pekka Syrjälä
Pekka Syrjälä

Onko tämä Valavuori Teuvalaanen? Pohojalaanen herättää tunteeta. :)

Uukausi sitten
Pekka Syrjälä
Pekka Syrjälä

10 vuoden päästä kovat arvot ovat pehmeitä. Nykyiset puna ViHARvassrit luovat voittaessaan uuden stasin.

Uukausi sitten
Antti Kiviniemi
Antti Kiviniemi

Toivottavasti mahdollisimman moni kuuli ja kuulee tämän 🙌🤩

Uukausi sitten
Susanna
Susanna

Sanna ja Aleksi edustaa yleistä tervettä ajattelumaailma vaikka media yrittää kovasti hiljentää ihmiset ja uskotella, että naivi vihervasemmiston Cancel kulttuuri ja sananvapauden tuhoaminen ja massamaahanmuuton ihannointi edustaisi muka yleistä ihmisten mielipidelinjaa. Ei edusta, ei edusta Suomessa, Amerikassa tai muuallakaan Euroopassa.

Uukausi sitten
jusuiNen
jusuiNen

Miten tämä cancel-kulttuuri eroo yhtään suomalaisesta käyttäytymismallista, joka on ollut jo vuosikymmeniä sama? Nyt sillä on vaan oma nimi.

Uukausi sitten
Juhani78
Juhani78

Itsellä muuttu käsitys valavuoresta, ennen pidin pellenä. Tässä anto rehellistä palautetta nykytilannetta

Uukausi sitten
jv01
jv01

tämän takia yle-vero pois. en saatana halua maksaa paskasta ja kyllä kaikki tietää että yle on nykyään paskaa

Uukausi sitten
Nate
Nate

Cancelataan molemmat

Uukausi sitten
Toni Suomilqmmi
Toni Suomilqmmi

molemmat eduskuntaa bb o uus äänestys

Uukausi sitten
GeggoMan1970
GeggoMan1970

Paskaa..

Uukausi sitten
Erä mies
Erä mies

Kyllä nousi Aleksi Valavuoren pisteet todella korkealle, olen hänen kanssaan täysin samaa mieltä. Aleksi pääsisi heittämällä eduskuntaan, jos nyt lähtisi ehdokkaaksi.

Uukausi sitten
Johanna Virtanen
Johanna Virtanen

Minäkin nuorena 1960-70 luvulla olin kommunisti ja uskoin SKDL:ään ! En enää, silmäni ovat auenneet !

Uukausi sitten
zamppa63
zamppa63

Ai BB-touhu yhteiskunnan keskiössä vae?...

Uukausi sitten
lark mor
lark mor

suomessa on todella paha korruptio

Uukausi sitten
Pentti Perusinsinööri
Pentti Perusinsinööri

Kuinkahan nopeesti sensuuri iskee😆

Uukausi sitten
Evil stubb
Evil stubb

Oliko tämä pätkä päätynyt siihen jaksoon mitä telkkarissa näytetään?

Uukausi sitten
Jonttula
Jonttula

Todella hyvä keskustelu!

Uukausi sitten
Ordelian
Ordelian

Syy miksi tuo keskustelu käytiin BB talossa on se että sieltä ei pääse pakoon noin vain. On pakko kohdata ihminen ja ottaa osaa keskusteluun eikä vain näyttää kämmentä kameralle ja kävellä pois. Sanna Marin tuonne pitäisi tunkea niin saataisiin viimein vastauksen EU kysymyksiin joihin hän ei suostunut vastaamaan lentokentällä suoraan. Olisko ollut kyse siitä että ei ollut kerrottu oikeiden johtajien toimesta, että mitä pitää vastata.

Uukausi sitten
MSP Ellen MSP
MSP Ellen MSP

Ai vilkaisit Sebastian just sattumalta tämän pätkän...🙈😅😂.."24/7"👍🏼

Uukausi sitten
Toni Kovanen
Toni Kovanen

Niin asiaa, niin asiaa! Tämän pitää muuttua!

Uukausi sitten
Ville Hyttinen
Ville Hyttinen

BB-talon varmaan yksi tärkeimmistä tapahtumista koskaan. Kertoo millainen media meillä on tällä hetkellä vallassa. Tätä ei varmasti kossteessa tätä keskustelua nähty ? Vai näyttivätkö kun puhuivat et nämä keskustelut tulisi käydä Yllellä ja muille televisiokanavilla päättäjien kesken esim. ? Mut pää piiloon vaa ja leikitään ettei tätä tapahtunut. Ukkola on kyll harvinaisen fiksu tapaus ja hänellä on kokemusta siitä paremmasta ajasta ja on nähnyt ne muutokset mitä Ylellä esim on tapahtunut. Häntä kannattaisi kuunella tässä esimerkiksi. Sitä PM Sannaa taas ei kannata kuunella. Se on ihan sekaisin ja varmasti hakee pressaksi. Kuvittelee et hänellä on hirmuinen kannatus Suomessa vaikka totuus taitaa olla ihan muuta. Mut oma tiimi ei varmasti pääministerille totuutta kerro sehän romahtaisi raukka ikävistä uutisista. Onhan toi nähty ettei noin kokematon vaan kykene hoitamaan noin vaativaa hommaa.

Uukausi sitten
Havu Salminen
Havu Salminen

En ole Ukkolaa seurannut niin paljoa kuin moni muu, mutta itse olen saanut hänen kirjoituksistaan ja puheistaan kuvan henkilöstä, joka ei asetu minkään ideologian taakse vaan käsittelee kunkin ilmiön ilmiön itsensä kautta. Siksi on yllättänyt, että hänet leimataan monesti ”persuksi” tai ”oikeistolaiseksi”, kun itse en näe hänen ajattelussaan yhtenäistä poliittista ideologisuutta mihinkään suuntaan, korkeintaan vain arvostuksen eettisyyttä ja oikeudenmukaisuutta kohtaan. Kai monilla hänet leimaavista on vain alitajunnassaan vanhanaikainen käsitys siitä, että ”jos et ole meidän puolellamme, olet meitä vastaan”. Tuollainen ajatus on tietysti vaarallinen, koska kaikilla – sekä tiettyyn ideologiaan kuuluvilla että sen ulkopuolella olevilla – pitäisi olla mahdollisuus puhua myös ideologian tai sen toteutuksen ongelmakohdista. Ihan niin kuin kokoomuslainen voi kritisoida kokoomusta joistain asioista ja vaikka kristitty kirkkoa joistain asioista, tulisi myös (viher)vasemmistolaisen voida kritisoida (viher)vasemmiston ajatuksia ilman, että hänet leimataan tai suljetaan ulos. Mielestäni Ukkolan objektiivisen, ilmiö ilmiönä -näkökulman todistaa hyvin tuokin, että vaikka hän ei pidä Maria Nordinin ajattelusta, hän ei silti hyväksy, että tämän kirjoituksissa nähdään jotain sellaista, mitä niissä ei ole – eikä sitä, että Nordin näiden olemattomien ajatusten takia suljetaan ulos. Tällaiseen tarkasteluun, jossa kukin tilanne katsotaan juuri tuon tietyn tilanteen faktojen kautta eikä mustavalkoisen ja ennakkoluuloisen ideologisesti, ei moni pysty. Ehkä siksi monille onkin niin vaikeaa käsittää, että Ukkolaa itseään eivät välttämättä ohjaa puoluepoliittiset sidonnaisuudet, vaikka hän jotain puoluetta tai sen johtohahmoa kritisoisikin. Me emme ole tottuneet siihen, että vasemmistolainen kritisoisi vasemmistopoliitikkoja tai vasemmistolaisia tuttaviaan, perussuomalainen perussuomalaisia poliitikkoja tai perussuomalaisia tuttaviaan tai kokoomuslainen kokoomuslaisia poliitikkoja tai kokoomuslaisia tuttaviin – ja juuri se on omiaan aiheuttamaan vastakkainasettelua, leimaamista ja väärinymmärryksiä.

Uukausi sitten
Rebekka
Rebekka

Nämä kaksi on mahtavia tyyppejä

Uukausi sitten
Rebekka
Rebekka

Siis tämä BB on paras ja hyvät keskustelut.

Uukausi sitten
AgaOdorox
AgaOdorox

Se oli hunajaa korville koko 17 minuuttia.

Uukausi sitten
kannel
kannel

ai V....U miten hyvä keskustelu, 17 minuuttia meni että heilahti, tätä lisää JA PALJON .

Uukausi sitten
Tuomas Mattila
Tuomas Mattila

ei se yle ole mennyt minnekkään! samanlainen politiikkojen hallussa ollut syntymästä asti...tuoreet toimittajat ovat tottuneet vapaampaan toimintaan eikä ymmärrä yle:siittoisuutta...

Uukausi sitten
Tuomas Haapala
Tuomas Haapala

Tässä on paljon hyvääkin asiaa. Sellaistakin ilmiötä on tosin ollut huomioitavissa, että moni tuntuu ymmärtävän tämän sanan- ja mielipiteenvapauden siten, että omia mielipiteitä saa tuoda julki siten, että niihin ei saa kohdistaa minkäänlaista kritiikkiä tai että niistä voisi tulla jotain seuraamuksia. Paljon on varmasti olemassa esimerkkejä siitäkin, että jostain varsin viattomasta mielipiteestä seuraamukset ovat olleet suuret, mutta onhan esimerkiksi Aleksi Valavuoren tapaus sellainen, että hän ansaitsee kyllä aivan täysin sen kritiikin ja seuraamukset, mitä hän on omista tekemisistään (rikoksistaan) nyt saanut. Olen ainakin itse paljon miettinyt niiden ihmisten ja yritysten moraalia, jotka tuota Valahiihtoa haluavat olla tukemassa. Tämä siis ihan Allun tekojen, ei yksittäisten mielipiteiden perusteella. Myös Ukkola on nähdäkseni hieman väärä ihminen puhumaan tästä, kun hänellä on itsellään tapana ainakin Twitterin puolella blokata ja hiljentää kaikki eri mieltä itsensä kanssa olevat. Sosiaalisen median puolellahan elää tänä päivänä hyvin vahvasti sellainen ajatus, että mistään ei saisi koskaan kritisoida. Tämä näkyi melko selvästi esimerkiksi Niko Ranta-ahon kodalla. Ennen tuomioiden antamista Ranta-ahon Instagramhan oli täynnä näitä "kaikki tekee virheitä"-puolustelijoita (tämä siis "kaverille", joka ei ole edes esittänyt minkäänlaista katumusta) ja edes hänen kohdallaan iso osa ihmisistä ei hyväksynyt minkäänlaista kriittistä kommentointia. Onneksi nämä sentään katosivat lopulta siinä vaiheessa, kun esiin alkoi tulemaan näitä uusia rikossyytteitä. Siltikin on aivan käsittämätöntä, miten paljon hänelle löytyi viime syksynä puolustelijoita.

Uukausi sitten
Tanja L
Tanja L

Oho, ompa katselukertoja 😲. Se kertoo siitä että aiheet kiinnostaa. Ihmetyttää nykyinen cancel kulttuuri. Viimeksi tuli makia koodilla ostettua karkkia ihan sikana 😁. Vain siksi ärsyttää maalittajat. Tuskin noitakaan kledjuja itse ostavat 🙄

Uukausi sitten
bike man
bike man

Nyt on kovaa settiä, tälläistä lisää.👍

Uukausi sitten
matti vahtera
matti vahtera

Voisko tämän peruuttelun liittää myö Pirkka-Pekka Peteliuksen anteeksi aneluun, ei arvostusta häneen enää.

Uukausi sitten
Jussin Dronekanava
Jussin Dronekanava

Tuo Rosan nauru...

Uukausi sitten
Maljakko
Maljakko

Kohdat 1.47 ja 2.05, kunnon eleet ja ilmeet. Ronii.. 😂

Uukausi sitten
ziko6666
ziko6666

😅🤣

Uukausi sitten
Maljakko
Maljakko

Ketäköhän nää vähä-älyiset esimerkit Persuista on..?Johon tämä Valavuori viittaa

Uukausi sitten
Susanna Blomster
Susanna Blomster

BB-historian loistavin keskustelu! (y)

Uukausi sitten
Niko
Niko

Valavuori puhuu kyllä aina täyttä faktaa. Joskus mokaillut mutta viisas hän silti on.

Uukausi sitten
Otto Wille Kuusinen
Otto Wille Kuusinen

HS on kokoomuksen dominoima lehti. Mistä vitun vihervassareista se toitottaa? Samoin YLE on yhä enemmän oikeistolehti. Intersektionaalinen ideologia ei muuta taustalla olevia luokkaintressejä mitenkään.

Uukausi sitten
Otto Wille Kuusinen
Otto Wille Kuusinen

@Kolossaali YLE:llä ja Helsingin Sanomissa väitetään, että yksityinen omistusoikeus, vapaat markkinat ja vapaakauppa edistävät parhaiten ihmisten hyvinvointia. Se on poliittinen suuntaus, jonka myötä markkinoiden sääntelyä ja julkista sektoria on ryhdytty purkamaan. Ne pyrkii palauttamaan pääoman kasautumiseen otolliset olosuhteet ja taloudellisen eliitin valta-aseman. Poliittisen talouden tutkija Ville-Pekka Sorsan mukaan tämä uusliberalismi on ihmiselämän ekonomisointia eli laskelmoinnin ja rahallisen vaihdon edistämistä monilla eri tavoilla lukuisten erilaisten instituutioiden, kulttuurien, hallintamentaliteettien ja materiaalisten sommitelmien välityksellä. Lyhyesti: valtavirta-asemassa oleva talousteoria, jossa oletetaan saavutettavan optimaalinen kasvu, kun markkinoita ei häiritä resurssien uudelleenjaolla, jotka on perinteisesti saatu vaan lakkoilemalla ja muulla painostamisella. Se on ideologia tai ehkä paremminkin taustaoletus sille, miten taloutta johdetaan ja tämä ideologia on ollut yhteiskunnan perustana ja saastuttanut valtamedian myös. Se että ihmisille on opetettu tämän olevan vasemmistolaista ei vois olla enemmän väärin. Sen taktiikka on vaan jakaa työväen luokkaa eli hajottaa ja hallita ja kerätä voitot talteen. Oikeat sosialistit haluaa päästä tilanteeseen missä ei tarvitsisi kehitellä vastarintaa jotta sua ei kyykytettäis vaan voitais antaa kaikille niiden tuottamasta arvosta mahdollisimman suuri osa toisin kuin nyt. Tämä tilanne on tietenkin eliittien korvaaminen oikealla demokratialla.

Uukausi sitten
Kolossaali
Kolossaali

Miten ihminen voi olla noin kujalla? Paljonko mensan nettitestistä? En kysy vittuillakseni vaan ihan tosissaan.

Uukausi sitten
Joonas Väisänen
Joonas Väisänen

Hyvä että asia keskustelua käydään edes BB talossa kun ei muualla🙃 ihme kun ei joku mädättäjä sulkenut lähetystä 😅

Uukausi sitten
Kalanen 800
Kalanen 800

Valavuori on kyllä karismaattinen kaveri

Uukausi sitten
Iiro Orava
Iiro Orava

On niin naurettavaa, että perussuomalaiset saatika kristityt viitsivät edes syyttää vihervasemmistoa cancel-kulttuurista. Paljonko on ohjelmia peruttu kun kristityt eivät suvaitse? Persut on tehneet pilakuvista kanteluja. Vainoa, uhkailut ym. häirintä. Vihervasemmisto on Suomessa historiassa taiteenvapautta puolustanut. Ai niin, ja Ukkola harjoittaa tätä työnantajille kanteluja jos hänestä vitsailee somessa. Tätä on perussuomalaisuus

Uukausi sitten
janne mahonen
janne mahonen

@Iiro Orava Ei nuo mitään kunnollisia argumentteja ole ja vielä kauempana mistään Faktoista vaan enemmänkin mielipiteitä jos edes tiedät mikä on Faktan ja mielipiteen ero. Jos osaisit sen minun kommentin puolueettomasti lukea niin osaisit sentään perustella oikeasti miksi olen muka väärässä. Itsekkin huomauttit että "Keksit" sitä sun tätä kukatahansa voi keksiä mitä tahansa kenestä tahansa. Osaatko nyt edes perustella miten raiskauskulttuuri ensinäkkin on osa suomalaista yhteiskuntaa ja toiseksi miten persut on aiheuttanut sen.

Uukausi sitten
Iiro Orava
Iiro Orava

@janne mahonen se, ettei faktat miellytä sinua, ei tee argumentista huonoa. Keksin näitä persujen harjoittamaa cancel-kulttuuria vaikka kuinka paljon. Samalla keksin kaikkea persujen raiskauskulttuurista, mutta se on taas toinen persujen aiheuttama ongelma

Uukausi sitten
janne mahonen
janne mahonen

aika huonoja argumentteja "Paljonko on ohjelmia peruttu kun kristityt eivät suvaitse" en ole tarhaikäinen ymmärrän että jos joku on tehnyt jotain väärin se ei oikeuta minua tekemään samalla tavalla "Ai niin, ja Ukkola harjoittaa tätä työnantajille kanteluja jos hänestä vitsailee somessa. Tätä on perussuomalaisuus" Voinhan minäkin sanoa että "Mies on lähtökohtaisesti uhka naisille ja vähemmistöille, kunnes toisin todistetaan" -Touko Niinimäki (@vihreat sosiaaliturvatyöryhmän puheenjohtaja.) Tätä on Vihervasemmistolaisuus. "Persut on tehneet pilakuvista kanteluja. Vainoa, uhkailut ym. häirintä" (Joo ei tarvitse tietenkään kertoo esimerkkejä :D) ja taas sama jos joku on tekee jotain väärin niin se oikeuttaisi minut tekemään samalla tavalla

Uukausi sitten
mr ham
mr ham

mielenkiintoinen keskustelu

Uukausi sitten
vesa veisson
vesa veisson

Matiaksella on hyvä muija

Uukausi sitten
BlurryPotato
BlurryPotato

Valavuori tuntuu rakastavan omaa ääntään😂

Uukausi sitten
Краси Вый
Краси Вый

Loistavaa ja tervettä keskustelua fiksujen ihmisten suusta. Hienoa että tälläisiinkin keskusteluihin vielä töllöttimessä törmää, näitä tarvitaan lisää!

Uukausi sitten
Juide80
Juide80

Tapahtui tämä sitten julkkis-BB:ssä tai muualla, niin ihan hemmetin hyvä että tämä tapahtui ja keskustelu oli loistava. Kiitos "Sebba", että teit tästä ainakin vielä julkisemman 👍🙂

Uukausi sitten
Miika Vähäkangas
Miika Vähäkangas

Eikö " Hesarilla" ole se solidaarisuuskampanja,Unkarin median puolesta...vaikka itsellä lehmä ojassa

Uukausi sitten
Merkuruis
Merkuruis

Huomattu! 😂

Uukausi sitten
Jaanamusa
Jaanamusa

Loistavaa, niin totta!

Uukausi sitten
Mummeli 63
Mummeli 63

Mielenkiintoista....

Uukausi sitten
RokuliRotta
RokuliRotta

5:43 JOO🙂 JOO😃 JOO😊

Uukausi sitten
Top Dog
Top Dog

Hieno pätkä !

Uukausi sitten
Chaozine
Chaozine

Miten yle-verosta pääsee eroon muuten kuin olemalla persaukinen?

Uukausi sitten
Keijo Toivonen
Keijo Toivonen

Goooöd!

Uukausi sitten
Juuso Saari
Juuso Saari

Oma mielipiteeni on että Roni on säälittävän nuori tähän TV viihde formaattiin. Sen huomasi jo siitä esim. Kun ei uskaltanut tuoda omaan kantaansa tämän aisan tiimoille itse vielä työkseen tekevänä somevaikuttajana. Tämä kertoo jo valitettavan paljon Ronin arvo maailmasta ja hänen kypsymättömästä ajattelu maailmastaan.

Uukausi sitten
Valtsu K
Valtsu K

Mahtava keskustelu! Kiitos Ukkola, Valavuori ja Tynkkynen!

Uukausi sitten
12EXECC12
12EXECC12

Pinkku pinsku ku ois ollu tos🤣 sehä o hirvee viher vassari

Uukausi sitten
Roope
Roope

Onko maailma muuttunut vai se miten me sen näemme?

Uukausi sitten
PK Metsola
PK Metsola

Oli kyllä mielenkiintoinen keskustelu

Uukausi sitten
antte83
antte83

Eipä tohtinu nahkatukka, nimetä niitä vähä-älyisiä

Uukausi sitten
Syloh Vooni
Syloh Vooni

Rajat Kiinni!

Uukausi sitten
Harri Lahti-Luopa
Harri Lahti-Luopa

Mitä tarkoittaa cancel kulttuuri?

Uukausi sitten
Anneli Rantala 163
Anneli Rantala 163

Ihmisen elämä mitätöidään, työpaikka viedään, ilmoittelevat lastensuojeluun kun olet eri mieltä jne. Media jättää oman agendansa mukaan kertomatta oleellisia asioita. Esim nyt 1.5.2021 tapahtumat.

Uukausi sitten
J artist
J artist

Miksi olet vaiti viime aikojen tapahtumista Helsingissä?

Uukausi sitten
Epezzu
Epezzu

Tätä olis voinu kattoo vaikka tunnin. Mielenkiintoisia keskusteluita ja hyviä pointteja oli kyllä!

Uukausi sitten
Eyegore Stravinsky
Eyegore Stravinsky

Hyvä keskustelu ja 100% asiaa. Valavuoren pisteet nousi meikäläisen silmissä tästä.

Uukausi sitten
aleksi vihriälä
aleksi vihriälä

Aivan loistavaa keskustelua. Jos tätä tulisi medioista, niin voisin miettiä television ostamista takaisin! #ylevero

Uukausi sitten
Kai Ruotimo
Kai Ruotimo

Suomi on kaksipuoluejärjestelmää kohti kehittyvä valtio, ellei kehity nopeasti EU:n maakunnaksi, mutta sehän on kiinni myös ja ennen- muuta muista valtioista. Ei siksi, että puolueet fusioituisivat, vaan siksi, että äänestäjät pola- risoituvat, profiloituvat ja kiinnostuvat politiikasta kilpailuttaen puo- lueita, eikä äänesten tavan tai tottumusten mukaan. Tässä kehityksessä se pelottaa vihreitä, vassareita ja etenkin fede- ralisteja, että ne, jotka sanovat olevansa ei-minkään puoleen jäseniä, äänestävät nimenomaan perussuomalaisia. Heitä on julkisuuden ihmisissä hyvin paljon, sillä ellei ole vihreä julkkis, on entinen julkkis ja epäihminen.

Uukausi sitten
Merkuruis
Merkuruis

Tää oli hyvä 👍

Uukausi sitten

Seuraava

Till Lindemann - Ich hasse Kinder (Official Video)

5:26

ISMO | Passiivinen Kansa

5:50

ISMO | Passiivinen Kansa

ISMO

Näkymät 224 t.

Love to prank my husband😂 #shorts

0:13

Love to prank my husband😂 #shorts

Tsuriki Show

Näkymät 83 milj.

Battlefield 2042 Official Reveal Trailer (ft. 2WEI)

5:00

Dua Lipa - Love Again (Official Music Video)

4:23

Heikelä vs. Maailma: Jaajo Linnonmaa

1:07:23

Heikelä vs. Maailma: Jaajo Linnonmaa

UnibetFinland

Näkymät 34 t.

Suomirokin evoluutio - 100 suomirokkibiisiä, 1 otto

10:11

Stalkattiin Ronia 24h Big Brotherissa LOL

19:22

Love to prank my husband😂 #shorts

0:13

Love to prank my husband😂 #shorts

Tsuriki Show

Näkymät 83 milj.

Battlefield 2042 Official Reveal Trailer (ft. 2WEI)

5:00

Dua Lipa - Love Again (Official Music Video)

4:23

Nyt sulta viedään kaikki rahat!

3:13

Nyt sulta viedään kaikki rahat!

Hjallis

Näkymät 39 t.

Portion Boys & Matti ja Teppo - Vauhti Kiihtyy

3:45

Portion Boys & Matti ja Teppo - Vauhti Kiihtyy

Portion Boys Official

Näkymät 103 t.

Ice cream with mustard challenge🤮 #shorts

0:26

Ice cream with mustard challenge🤮 #shorts

Tsuriki Show

Näkymät 75 milj.

TWICE "Alcohol-Free" M/V

3:34

TWICE "Alcohol-Free" M/V

JYP Entertainment

Näkymät 73 milj.